arrow_drop_up arrow_drop_down

Klantenservice

Tevreden klanten; Daar doen we alles voor!

Hoe kunnen wij je helpen?

Schade melden

Een schade is altijd vervelend. Lees hier hoe wij je helpen om de schade zo snel mogelijk afgewikkeld te krijgen.

Wijzigingen

Heb je een Stalling Zeker Caravanverzekering ?

Lees hier hoe je wijzigingen op de polis aan ons kunt doorgeven

Contact

Heb je een vraag of wil je contact met ons opnemen? Klik hieronder en ga direct naar onze contactpagina

Opzegservice

Wil je dat wij je oude caravanverzekering voor je opzeggen? Maak dan gebruik van onze opzegservice

Heb je een klacht?

Wij doen er alles voor om je zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Mocht je toch niet tevreden zijn, lees dan hier wat je kan doen

Lees hier verder wat te doen bij een klacht


Veelgestelde vragen

Bij de veelgestelde vragen vind je het antwoord op de meest gestelde vragen terug. Staat jouw vraag er bij?

Je verzekering opzeggen

Wil je de Stalling Zeker Caravanverzekering opzeggen? Klik op onderstaande button en lees wat je moet doen.
je verzekering opzeggen


Onze download pagina

Wil je informatie over de Stalling Zeker Caravan-verzekering downloaden? Klik op onderstaande button

Op zoek naar iets specifieks?

Zoek in onze website of ga naar de veelgestelde vragen

Je verzekering opzeggen

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je de Stalling Zeker Caravanverzekering zou willen opzeggen. De meest voorkomende reden is omdat je de caravan hebt verkocht. Mocht er een andere reden zijn waarvoor je de verzekering wenst te beëindigen dan zijn we erg benieuwd naar die reden.

Wij kunnen hiermee misschien onze dienstverlening verder verbeteren of we zouden je kunnen helpen bij het zoeken naar een alternatief dat misschien beter past bij je gewijzigde verzekeringsbehoefte en verwachtingen.

Stalling Zeker neemt uitsluitend opzeggingen van eigen klanten in behandeling. Je kunt controleren of je klant bent van Stalling Zeker door de polis te raadplegen. Ben je klant van Stalling Zeker dan kun je hieronder de opzegging van je verzekering doorgeven.

Een klacht melden

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat jij de juiste verzekering afsluit en dat je krijgt waar je recht op hebt. Mocht je desondanks klachten hebben over onze dienstverlening, King Assuradeuren of Anker Insurance Company dan vragen wij je ons dit direct te laten weten. Wij zullen ons uiterste best doen om je klacht zo snel mogelijk op te lossen.

Mocht je van mening zijn dat wij niet adequaat op je klacht hebben gereageerd, dan kun je je wenden tot:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)

Postbus 93257

2509 AG Den Haag

Telefoon: 070 333 8 999

www.kifid.nl


Natuurlijk komen wij in eerste instantie graag samen tot een oplossing!

Wij maken gebruik van cookies