Heb je een Stalling Zeker Caravanverzekering ?
Lees hier hoe je wijzigingen op de polis aan ons kunt doorgeven
Wil je dat wij je oude caravanverzekering voor je opzeggen? Maak dan gebruik van onze opzegservice
Heb je een klacht?
Wij doen er alles voor om je zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Mocht je toch niet tevreden zijn, lees dan hier wat je kan doen
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je de Stalling Zeker Caravanverzekering zou willen opzeggen. De meest voorkomende reden is omdat je de caravan hebt verkocht. Mocht er een andere reden zijn waarvoor je de verzekering wenst te beëindigen dan zijn we erg benieuwd naar die reden.
Wij kunnen hiermee misschien onze dienstverlening verder verbeteren of we zouden je kunnen helpen bij het zoeken naar een alternatief dat misschien beter past bij je gewijzigde verzekeringsbehoefte en verwachtingen.
Stalling Zeker neemt uitsluitend opzeggingen van eigen klanten in behandeling. Je kunt controleren of je klant bent van Stalling Zeker door de polis te raadplegen. Ben je klant van Stalling Zeker dan kun je hieronder de opzegging van je verzekering doorgeven.We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat jij de juiste verzekering afsluit en dat je krijgt waar je recht op hebt. Mocht je desondanks klachten hebben over onze dienstverlening, King Assuradeuren of Anker Insurance Company dan vragen wij je ons dit direct te laten weten. Wij zullen ons uiterste best doen om je klacht zo snel mogelijk op te lossen.
Mocht je van mening zijn dat wij niet adequaat op je klacht hebben gereageerd, dan kun je je wenden tot:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 070 333 8 999
Natuurlijk komen wij in eerste instantie graag samen tot een oplossing!