Klachtenprocedure

Wij doen er alles aan om je zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Mocht je toch niet tevreden zijn met hoe wij jouw klacht afhandelen en kom je er met ons niet uit? Dan kun je een klachtenprocedure starten.

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat jij de juiste verzekering afsluit en dat je krijgt waar je recht op hebt. Mocht je desondanks klachten hebben over onze dienstverlening, King Assuradeuren of Anker Insurance Company dan vragen wij je ons dit direct te laten weten. Wij zullen ons uiterste best doen om je klacht zo snel mogelijk op te lossen.


Mocht je van mening zijn dat wij niet adequaat op je klacht hebben gereageerd, dan kun je je wenden tot:

Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening (Kifid)

Postbus 93257

2509 AG Den Haag

Telefoon: 070 333 8 999

www.kifid.nl


Natuurlijk komen wij in eerste instantie graag samen tot een oplossing!


Klachtenformulier